Celebrated during his lifetime as much for his personality as for his paintings, Andy Warhol (1928–87) is the most famous and influential of the Pop artists, who developed the notion of 15 minutes of fame, and the idea that an artist could be as illustrious as the work he creates. This graphic novel biography offers insight into the turning point of Warhol’s career and the creation of the Thirteen Most Wanted Men mural for the 1964 World’s Fair, when Warhol clashed with urban planner Robert Moses, architect Philip Johnson, and Governor Nelson Rockefeller. In Becoming Andy Warhol, New York Times bestselling writer Nick Bertozzi and artist Pierce Hargan showcase the moment when, by stubborn force of personality and sheer burgeoning talent, Warhol went up against the creative establishment and emerged to become one of the most significant artists of the 20th century.
ISBN: 978-14-1971-875-5 Autor: BERTOZZI N. liczba stron: 152 typ okładki: TWARDA
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.