
Producent
-
ARKADY (1)
-
BGC YALE (1)
-
D2D.PL (3)
-
DWIE SIOSTRY (1)
-
Dzielnicowy Dom Kultury „Węglin” (1)
-
HARMONIA (1)
-
INDEX BOOK (1)
-
inny (2)
-
KARAKTER (2)
-
LAURENCE KING (1)
-
LAURENCE KING PUBLISHING (2)
-
PUBLICAT (1)
-
PWN (1)
-
SAQI (1)
-
SŁOWO/OBRAZ TERYTORIA (1)
-
STUDIO PRESS (1)
-
THAMES & HUDSON (2)
-
TYNIEC WYDAWNIC (2)
-
TYNIEC WYDAWNICTWO BENEDYKTYNÓW (3)
-
VICTIONARY (1)
-
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika (1)
Cena
-
od
do
KSIĄŻKA DO ZROBIENIA. TWÓRZ I ODKRYJ SIEBIE

„Książka do zrobienia” w inspirujący i dowcipny sposób opowiada o projektowaniu książek. Zapewnia wybuchową mieszankę zabawy, zrozumienia i wiedzy, wciągając czytelnika w proces twórczy. Dowiecie się z niej o artystycznym geście, o literach i typografii, o relacjach między słowem i obrazem, o zasadach kompozycji. A także o tym, co powstaje z połączenia wszystkich tych elementów – o książce, o tym, czym ona jest i czym może być.
Dostępność: dostępne
TWENTIETH-CENTURY TYPE AND BEYOND

This substantially revised edition of Lewis Blackwell’s classic study provides an up-to-date, decade-by-decade analysis of the issues that have shaped the history and development of typographic design. The book provides an informed and accessible guide to the typography of the twentieth century and the key questions that are shaping contemporary graphic practice. Subjects include the arrival of mass production, the development of the grid, the arrival of new media forms and the role the launch of the Macintosh played in fostering a new generation of designers enfranchised by digital technology. Beyond the twentieth century, the digital sphere has grown exponentially, placing typographic decisions in the hands of ever more users of computers, smartphones, e-readers and tablets. Blackwell discusses the strains this has placed on type, the fresh questions it has asked, and the way the forms of letters are evolving in response.
Dostępność: dostępne
PIERWSZA POMOC W TYPOGRAFII

Zwięzły podręcznik typografii autorstwa wybitnych niemieckich specjalistów. Willberg i Frossman podejmują podstawowe zagadnienia, przed którymi staje każdy, kto zajmuje się projektowaniem lub składem książek. Analizując najczęściej popełniane błędy, autorzy pokazują, w jaki sposób można było ich uniknąć oraz przedstawiają reguły rządzące typografią. Książka jest adresowana nie tylko do profesjonalistów, ale także – w dobie powszechnego dostępu do komputera – do wszystkich, którzy chcą zajmować się projektowaniem lub najzwyczajniej pragną fachowo przygotować tekst do druku.
Dostępność: dostępne